Supply Chain Manager

Publisert
Sandsli
Ansettelsesform
engasjement
Søk nå

Stillingsopplysninger

Publisert
Referanse
430554
Arbeidssted
Sandsli
Ansettelsesform
engasjement
Sektor
Privat
Kontaktperson
Ada Grundesen
Telefonnummer
+4797462922
E-post
ada.grundesen@dfind.no
Søknadsfrist
Snarest
Søk nå

Vi søker deg med teft for kostnadskontroll og logistikk

Vil du bidra til verdiskapning for samfunnet gjennom sikker, effektiv og bærekraftig drift på norsk sokkel? Avdelingen Tid, Mengde og Måling søker nå en strukturert og engasjert medarbeider som ønsker å jobbe med kostnadskontroll fakturahåndtering og kvalitetssikring av viktige prosesser innen logistikk og beredskap. 

Hos oss vil du bli en del av et dedikert fagmiljø som spiller en sentral rolle i leveransene til både interne og eksterne kunder. Du får også muligheten til å delta i forbedringsprosjekter og utvikle deg faglig i et av Norges mest spennende selskaper. 

Dine ansvarsområder vil blant annet være:
  • Inngående fakturaer: Kvalitetssikre og godkjenne fakturaer mot bestillinger og rammeavtaler.
  • Samarbeid: Avklare fakturainnhold med interne og eksterne aktører, som rekvirenter, kontraktsansvarlige og leverandører.
  • Varemottak og service entry: Registrere og følge opp i henhold til gjeldende prosedyrer.
  • Kostnadsfordeling: Kontrollere og utarbeide grunnlag for videre fordeling til Finans & Kontroll.
  • Utfakturering: Sikre korrekt grunnlag og sende fakturaer til kunder og lisenser.
  • Monitorering og kvalitet: Sikre høy kvalitet i aktivitetsdata og bidra til analyser og kostnadsutvikling.
  • Etterlevelse: Påse at avdelingen etterlever relevante krav, inkludert SOX. 
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som identifiserer deg med kundens verdier - åpen, modig, omsorgsfull og samarbeidsvillig - og som ønsker å bidra til deres nullskade-kultur. Du er strukturert, detaljorientert og har evne til å håndtere flere prosesser parallelt. 

Kvalifikasjoner:
  • Høyere utdanning (bachelor) innen økonomi, logistikk eller tilsvarende.
  • Realkompetanse kan kompensere for manglende formell utdannelse. 
  • Erfaring med kostnadskontroll og fakturahåndtering, gjerne fra tilsvarende bransje.
  • Gode ferdigheter i relevante systemer som SAP og Excel.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk.
  • Sterk forretningsforståelse og evne til å se helheten i komplekse prosesser. 
Personlige egenskaper: 
  • Strukturert og kvalitetsbevisst.
  • Gode samarbeids- og relasjonsbyggende ferdigheter.
  • Løsningsorientert med en proaktiv holdning.
  • Evne til å jobbe selvstendig i et hektisk og dynamisk miljø.
  • Bidrar til et positivt og inkluderende arbeidsmiljø.
Hva vi tilbyr
Du vil få jobbe med dyktige kolleger i et fremtidsrettet og inkluderende miljø. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, gode utviklingsmuligheter og en arbeidshverdag hvor du får bidra til viktige prosesser som skaper verdier for samfunnet og fremtidige generasjoner.

Er dette noe for deg?
Send inn i din søknad så snart som mulig og bli en del av et selskap som former energifremtiden- ansvarlig og bærekraftig. 

Engasjementet varer over ett år og det er ønskelig med snarlig oppstart. 

 

Om arbeidsgiver

Dfind er et konsulent- og rådgivingsselskap som har som mål å skape utviklingsmuligheter for organisasjoner, bedrifter og mennesker. Vi tror på spesialisering og våre tjenester omfatter i dag rekruttering og utleie innen engineering, IT, finance og executive.I Norge har vi kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Nord-Norge. Dfind er en del av Randstad, verdens største aktør innen HR og rekrutteringsløsninger.Les mer om oss på www.dfind.no