Bilde av Ingeborg

Innsikt og praktiske verktøy du trenger for å lykkes i din lederjobb

Enten du er ny eller erfaren som leder trenger du påfyll, inspirasjon og bevissthet rundt rollen. I dette utviklingsprogrammet får du innsikt, gode tips og konkrete verktøy.

Beskrivelse og praktisk informasjon

Om programmet

Programmet gir deg bevissthet og kunnskap du vil ha behov for i rollen som leder. 

  • Det rapporteres om manglende opplæring, veiledning og støtte for ledere i Norge
  • 1 av 3 tråkker feil og slutter etter 18-24 måneder  
  • 40-50% når ikke det ønskede resultatet

I dette utviklingsprogrammet får du økt bevissthet rundt lederrollen, samt verktøy du trenger for å lykkes. Det er en unik mulighet til å utveksle erfaringer, utvide eget nettverk, samt utvikle deg både personlig og faglig. Modulen går over 1 dag.

Merk: Programmet kan også bestilles bedriftsinternt. Det kan gjennomføres i sin helhet eller skreddersys etter behov.

Målgruppe

Et unikt program til deg som

  • er leder
  • har ambisjoner om å bli en leder
  • tilhører en HR-funksjon

Pris

Ta kontakt med Trond Inge Halten for tilbud på deltakelse (mobil 916 25 377 eller e-post trond.inge.halten@dfind.no).

Lunsj, kaffe, frukt og kursmateriell er inkludert i prisen.

Læringsmål

Kjennetegn ved gode ledere, viktigheten av de første 100 dagene, roller og ansvar som leder, forventningsavklaringer, gi og motta tilbakemeldinger, håndtering av stress og press, situasjonsbestemt ledelse.

Forelesere og sted

Programmet ledes av Trond Inge Halten.

Gjennomføres 17. oktober hos Dfind AS i Sorgenfriveien 32B, 7031 Trondheim.

Påmelding

Høres dette interessant ut? Kontakt trond.inge.halten@dfind.no dersom du ønsker å gjennomføre programmet. 

Bli kjent med Trond Inge og Camilla

Trond Inge Halten

Business Area Manager

Nøkkelkompetanse:
Ledelse, strategi, organisasjonsutvikling, forretningsutvikling og lederutvikling. Utvelgelse og rekruttering til styreverv, ledere og spesialister. Han er utviklingsorientert og har vært med å starte opp, bygge, restrukturere, og videreutvikle virksomheter, produkter og tjenester i hele karrieren.

Camilla Herstad

Senior Advisor

Nøkkelkompetanse:
Strategi, organisasjonsutvikling, forretningsutvikling og lederutvikling. Utvelgelse og rekruttering til styreverv, ledere og spesialister. Camilla er opptatt av kommunikasjon, merkevarebygging og salg. Hun er særlig kundeorientert og opptatt av viktigheten av nettverk og relasjoner både internt og eksternt. Brenner for samarbeid og teamutvikling.

Tilbakemelding fra deltakere

Torgeir Ø. Glørstad
Daglig leder i Hitra Anleggservicve AS

"Veldig lærerik og nyttig modul! Gir gode innspill og refleksjoner som det er viktig å tenke igjennom om du har lederansvar for første gang, eller om du bytter fagfelt eller områder du leder på".


Maria Victoria Kolbjørnsen Børset
Innholdsmarkedsfører i SpareBank 1 SMN

"Innholdsrik og spennende dag hvor du får innblikk i nyttige verktøy som du kan legge i verktøykassa for førstegangsledere".

Har du spørsmål?

Trond Inge Halten

Business Area Manager i Trondheim