Leder Kunde og butikkløsninger

Publisert
Oslo
Ansettelsesform
fast
Søk nå

Stillingsopplysninger

Publisert
Referanse
192062
Arbeidssted
Oslo
Ansettelsesform
fast
Sektor
Privat
Kontaktperson
Pål Andre Lyngheim
Telefonnummer
+4792632230
E-post
pal.lyngheim@dfind.no
Søknadsfrist
Snarest
Søk nå

I REMA 1000 er kunden vår øverste sjef og vi søker deg som brenner for å imponere kunden!

Har du noen gang tenkt over hvor mye teknologi som understøtter din handletur på REMA 1000? Vi i REMA 1000 jobber kontinuerlig for å sikre at kunden, kjøpmannen og butikkansatte har robuste og brukervennlige digitale løsninger som bidrar til gode opplevelser. Hos oss vil du bli møtt med et høyt tempo, mye ansvar og lite byråkrati. Som Leder Kunde og butikkløsninger i REMA 1000 vil du være spydspissen for digitale tjenester og løsninger som understøtter kundeopplevelsen og butikkdriften. Teknologi i butikk samt back-end løsningene til våre plattformer som Æ og rema.no vil være sentrale områder for videreutvikling. Våre teknologiske løsninger, både i butikk og på nett, er avhengig av stabil drift, sterke leverandører og kontinuerlig utvikling. Det er et stort ansvarsområde og vi har over 70 årsverk hos våre leverandører, og du vil få et overordnet ansvar for leverandørstyringen. Du vil være en strategisk, teknologisk partner inn mot forretningsutvikling og bruker mulighetsrommet teknologi skaper til å sikre gode, gevinstgenererende løsninger innen eCommerce og kundereiser på tvers av kanaler. Det er løsningene bak 2400+ kassepunkter/bankterminaler med periferiutstyr, elektronisk hylleetiketter, samt systemene som støtter opplevelsen til 1,6 millioner Æ-kunder. Som Leder for Kunde og butikkløsninger blir du en del av et kundefokusert, tverrfaglig team som kontinuerlig jobber for å utvikle de teknologiske løsningene som støtter REMA 1000s kundereise og skape en enhetlig opplevelse for kunden, både digitalt og fysisk.

Vi søker deg som har god forretningsforståelse og forstår mulighetene av hva ulike veivalg kan gi for våre butikker og som kan være med på å drive endringer fra idé til implementering. Vi håper du inspirerer og engasjerer folk rundt deg, både i ditt tekniske team, men også på forretningssiden. Hos REMA 1000 vil du få stort ansvar og vil i høy grad være med på å prege vår retning innenfor den digitale og fysiske kundeopplevelsen.


Noen av dine hovedansvarsområder:

  • Sette det strategiske målbildet for hvordan våre tekniske kunde- og butikk løsninger skal se ut i fremtiden
  • Overordnet ansvarlig for avtaler, oppfølging og sikre godt samarbeid med leverandører
  • Kunne kommunisere komplekse teknisk problemstillinger på et forretningsvennlig språk og være oversetteren mellom IT, forretning og øvrige stakeholdere
  • Skissere mulighetsrommet som ligger innen eCommerce og kundeløsninger, og skape engasjement gjennom gode beslutningsgrunnlag inn mot forretning
  • Videreutvikle og bygge et spisset kompetansemiljø i REMA 1000 som kan utvikle og bygge skalerbare tekniske løsninger for dagens og fremtidens kundeopplevelser
  • Øke fokus på en helhetlig handleopplevelse på tvers av fysiske og digitale kanaler
  • Sette roadmap for back-end løsningene i tett samarbeid med forretning for å sikre robust infrastruktur og fremtidsrettede løsninger
  • Personal- og budsjettansvar for en avdeling med fokus på hvordan teknologi kan gi en bedre kundeopplevelse og effektiv butikkdrift. Du vil selv vil være med å bygge opp denne avdelingen
 

Vi ser for oss at du har god teknisk innsikt og økonomisk forståelse. Du har erfaring med komplekse kunderettede løsninger, og har teft for forretningsutvikling og smarte, økonomiske løsninger. Du har formodentlig jobbet med et bein i både forretning og teknologi og evner å skape gjennomslagskraft på begge sider. Din evne til å bygge relasjoner både internt og eksternt er viktig for oss, og du engasjerer og driver frem et godt arbeidsmiljø rundt deg. Du interesserer deg for hvordan fremtidens kundeopplevelser kommer til å bli, og har lyst til å være med å bygge løsninger som imponerer våre kunder, samt har fokus på at løsningene er effektive for å sikre lave kostnader. Du jobber effektivt, analytisk og strukturert, og din høye gjennomføringsevne gjør at du raskt ser en teknisk løsning fra idé til utførelse.


Stillingen er nyopprettet og du kommer til å rapportere til vår CDO, Henning.
 

Hos oss får dyktige mennesker mulighet til å vokse, utvikle seg og påvirke retningen vi går i. Du blir med andre ord med på å sette grunnlaget for digitalisering av REMA 1000. Hos oss er mulighetene mange, og din personlige og faglige utvikling er viktig for oss. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser  og muligheten til å påvirke din egen arbeidsdag. Vi jobber i sentrale og moderne lokaler på Ensjø hvor vi har eget treningsstudio til disposisjon. Gode lunsjordninger i kombinasjon med en super kaffebar gjør at vi koser oss også i pausene. Vår fleksible arbeidstid gjør det mulig for den enkelte å styre arbeidshverdagen etter egne behov og ønsker. Vi er en sosial gjeng og liker å gjøre ting sammen, både på IT og med hele selskapet. 

Dersom du har lyst til å bidra inn i en sterk merkevare som er preget av høyt tempo, lite byråkrati og høye ambisjoner vil vi gjerne høre fra deg! Kontakt våre rådgivere i Dfind, Jacob Bruun og Pål Andre Lyngheim på hhv. 921 33 989 / 926 32 230 eller på epost pal.lyngheim@dfind.no 

Ekstra informasjon

I REMA 1000 er kunden vår øverste sjef og vi søker deg som brenner for å imponere kunden!

Om arbeidsgiver

REMA 1000 er Norges ledende dagligvarekjede og en av landets sterkeste merkevarer. Siden 1979 har REMA 1000 jobbet for å kunne tilby kunder over hele landet et godt valgt utvalg av dagligvarer av god kvalitet til laveste pris, solgt og produsert på en ansvarlig måte. Ved å ha hyggelige og dyktige mennesker med riktige holdninger og fokus på å jobbe med de rette tingene, har REMA 1000 lykkes med å skape en solid virksomhet som er lønnsom ikke bare for sine kjøpmenn og for bedriften - men også for kundene.