IT Operations Advisor

Publisert
Oslo
Ansettelsesform
fast
Søk nå

Stillingsopplysninger

Publisert
Referanse
230344
Arbeidssted
Oslo
Ansettelsesform
fast
Sektor
Privat
Kontaktperson
Kristian Clifford
Telefonnummer
+4740021566
E-post
kristian.clifford@dfind.no
Søknadsfrist
24.10.2021
Søk nå

Ønsker du å bidra til at Norges største omsorgsaktør kan gjøre verden litt bedre?

Gjennom engasjement og kompetanse ønsker vi å utgjøre en forskjell for hvert menneske vi møter. Med våre 5000 ansatte i Norge, og ca. 400 hus i hele landet, er vår kjernevirksomhet å ta hånd om barn og voksne.

Som et ledd i å sikre optimal drift til våre boliger og avdelinger rundt om i landet, søker vi nå en systematisk IT Operations Advisor til å strukturere den operasjonelle IT-driften i selskapet.
Du vil være en avgjørende nøkkelbrikke i selskapet, som bidrar til å sørge for at vi kan gjøre det vi er best på. Vi tror på gjensidig fleksibilitet, og vi er trygge på at du hos oss møter et varmt og inkluderende miljø, en flat organisasjonskultur og dyktige kollegaer. Du blir en del av en liten og svært sentral IT-avdeling, som i dag består av to ansatte, en IT-leder og en prosjektleder. Med deg på laget vil denne trekløveren være godt rustet til å jobbe mot å etablere enklere løsninger, og sørge for at IT blir  “best in class” som støttefunksjon i Stendi. 

I rollen som IT Operations Advisor vil du med din kompetanse få være med på en reise mot å strukturere og standardisere tiltak på våre lokasjoner. Du vil få store påvirknings- og utviklingsmuligheter, både når det kommer til deltakelse i prosjektarbeid, utarbeidelse av prosesser og arbeid med systematisering. Du vil fungere som Singel Point Of Contact (SPOC) mot intern IT og tredjepartsleverandører. Vår 1.linje support håndteres av vår driftsleverandør i Sverige, og du vil i ha tett kontakt med disse i hverdagen. Det er derfor en forutsetning at du forstår svensk, i tillegg til at du er flytende i norsk, skriftlig og muntlig. 

Du vil også ha ansvar for å: 

  • Holde i Incident Management og Problem Management opp mot utkontraktert driftsleverandør
  • Være ansvarlig for og følge opp RFC/Changer for IT-tekniske endringer
  • Ta ansvar for bestilling mot eksterne leverandører
  • Ta eierskap til driftsoppgaver som faller utenfor vår driftsavtale

Vi ser etter deg som har erfaring fra leverandørstyring, og helst noen års erfaring fra drift, som 2.linje support. Vi ønsker oss deg som er godt vant til å jobbe etter ITIL-rammeverket, fortrinnsvis Incident, Problem og Change Management-prosessene. I tillegg tror vi du har god forståelse for IT-infrastruktur og generelle støttesystemer, eksempelvis Office365 og Teams. Vi ser for oss at du er en proaktiv “do-er” som tar tak i, og adresserer utfordringer raskt. Vi tror at du henter energi i å se forbedringsområder, for så å skape gode løsninger for det aktuelle området. Du bør trives i et dynamisk miljø med til tider hektiske dager og flere parallelle prosesser, og for å lykkes i rollen vil det være en forutsetning at du gjør gode prioriteringer og kontinuerlig fokuserer på løsninger.

Hvis dette høres ut som noe for deg, gleder vi oss til å prate med deg! Dersom du har spørsmål om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med våre rådgivere Kristian Clifford 400 21 566 Kristian.clifford@dfind.no eller Linn Falao Welin 400 21 491 linn.falaowelin@dfind.no

 

Om arbeidsgiver

Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg, hjemmehjelp og personlig assistanse (BPA). Vi skal være kvalitetsledende i alt vi gjør og vår visjon er å gjøre verden litt bedre, ett menneske av gangen. Stendi har over 5000 medarbeidere, rundt 1000 brukere innen barnevern, psykisk omsorg og brukerstyrt personlig assistanse (BPA), sykehjem og omsorgsboliger med rundt 500 plasser, samt private seniorleiligheter. Stendi er siden 2019 en del av Ambea, som er Sveriges, Norges og Danmarks markedsledende private omsorgsselskap.