I CURRENT er vi basketball spillere, svømmere, skigåere, gamere, netflix bingere, musikere, eller kort fortalt: et mangfold av mennesker. Til felles har vi et ønske om å skape et grønnere samfunn og styrke vårt bidrag til helelektrisk mobilitet. For å få dette til har vi et positivt, åpent arbeidsmiljø hvor vi høster av hverandres kompetanse og perspektiver. Vi har stor tro på et sterkt fagmiljø med dyktige mennesker i sentrum – og håper du vil være med å utvikle Current som vår Content Manager.
Ord, farge og følelser. For å kunne fortsette å tilgjengeliggjøre og optimalisere fremtidens e-mobilitet kreves et sterkt brand, en god historie og en helhetlig tone of voice. Som Content Manager vil du få et bredt nedslagfelt både i arbeidsoppgaver og innflytelse, og vil utvikle vår identitet i hele Skandinavia. Dette innebærer at du vil jobbe både strategisk og operativt – i takt med vår vekst. Vi håper du vil:
- Eie og utvikle content-strategi på selskaps- og produktnivå
- Produsere kreativt og engasjerende innhold – fra taglines, pressemeldinger og B2B content
- Etablere content kalender og identifisere markedskanaler
- Videreutvikle brand-personlighet og tone of voice
- Maksimere innhold for SEO optimalisering
For å lykkes i rollen har du erfaring med å konseptualisere og utvikle innhold som treffer, og ønsker å sette retning for alt innhold i et selskap hvor kontinuerlig forbedring er en del av gamet. Du jobber like gjerne med PR selskap som med produktutviklingsteam, og har tidligere erfaring fra Saas-virksomheter. Vi tror du vil trives hvis du byr på deg selv, er entusiastisk og kreativ, og liker tanken på at ingen dager er like. Hvis du i tillegg kommuniserer like godt på engelsk som på norsk og er en dyktig ordsmed vil vi gjerne prate med deg!
Vi håper du ønsker å forme din egen rolle i et selskap med store ambisjoner. Ta gjerne kontakt med vår rådgiver fra Dfind, Ingvild Vibe på ingvild.vibe@dfind.no hvis du ønsker å høre mer om oss og rollen. Velkommen til Current!