Claimshåndterer

Publisert
LØRENSKOG
Ansettelsesform
fast
Søk nå

Stillingsopplysninger

Publisert
Referanse
201793
Arbeidssted
LØRENSKOG
Ansettelsesform
fast
Sektor
Privat
Kontaktperson
Rune Borgen
Telefonnummer
+4740021431
E-post
rune.borgen@dfind.no
Søknadsfrist
Snarest
Søk nå

Bertel O. Steen søker en serviceorientert Claimshåndterer

Vår visjon er å kontinuerlig ligge i forkant når det gjelder å styrke relasjonene til våre kunder. Som et ledd i å perfeksjonere dialogen med våre sluttbrukere, flytter vi nå garanti hjem til oss, og får serviceavtaler og garanti under ett tak.
Vi har store ambisjoner om at kundene skal oppfatte oss som sin beste servicepartner, og vi har dermed forventninger om at våre nye medarbeidere er fullblods service-spillere.
I denne forbindelse søker vi etter en Claimshåndterer som vil få en sentral rolle samt være en ressurs når denne funksjonen skal etableres hos oss. 

Arbeidsoppgaver:

  • Håndtere inngående henvendelser og claims relatert til garanti og serviceavtaler
  • Kontrollere claims opp i mot kontrakter og policies
  • Innhente info og skape dialog med forhandlere, serviceapparat og fabrikk for kvalitetssikring
  • Selvstendig iverksette og kommunisere beslutninger 
  • Fakturere serviceavtaler
  • Vedlikehold av systemer og ansvar for indeksregulering eller andre avtaleendringer
  • Kontinuerlig overvåke og analysere løpende avtaler for å registrere avvik, bruks- eller trend-endringer

Din bakgrunn:

  • Vi ønsker at du har innsikt fra bilbransjen, ikke nødvendigvis last/buss, da du vil få den nødvendige opplæring på dette
  • Bakgrunn som garanti- eller servicehåndterer /medarbeider er en fordel
  • Merkantil innsikt og avtale-/garantiteknisk forståelse og tolkningsevne

Egenskaper:

  • Du må kunne håndtere alle henvendelser med et smil og ha et sterkt løsningsfokus. 
  • Du må kunne analysere, ha fokus på detaljer uten å miste det store perspektivet.
  • Du bør være flink på kommunikasjon og kunne røre deg sømløst mellom tverrfaglige arbeidsgrupper, interessenter, kunder og fabrikker i inn- og utland.

Vi tilbyr:

  • En unik mulighet til å delta i oppbyggingen av en ny funksjon hos oss. 
  • Gode fremtidsutsikter ved å få en fot innenfor i et av norges ledende bilhus.
  • Sjansen til å arbeide med bransjens sterkeste merkevarer world-wide - med alt hva det innebærer.
  • Muligheter for en utviklende reise og sterk personlig vekst gjennom nært samarbeide med vår øvrige tekniske ekspertise.
 

Ønsker du å vite mer?
Ta kontakt med Senior Advisor Rune Borgen på telefon 400 21 431 Dfind. 


 

Om arbeidsgiver

I Bertel O. Steen har vi satt oss en ambisiøs visjon: «Vi skal bygge morgendagens bilhus». Det skal vi gjøre ved å ha de mest fornøyde medarbeiderne, de mest fornøyde kundene og forhandlerne, maksimere vårt potensiale til våre merker, og å ha fornøyde eiere. Dette vil gi oss muligheter til å investere i nye og fremtidsrettede områder. Bertel O. Steen har lange tradisjoner og har satt sitt preg på norsk samferdsel i over hundre år. Det skal vi fortsette med ved å ta posisjon i den store endringsreisen som skjer innen transport og mobilitet. Ved vår satsing på teknologi vil vi utvikle morgendagens bilhus og har som mål å ta en ledende rolle som leverandør av morgendagens mobilitetsløsninger. Bertel O. Steen AS med datterselskaper er et av Norges største service- og handelsselskap. Konsernet importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Opel, Peugeot, Citroën, DS, smart, Fuso og Setra til Norge og er også en betydelig aktør innen forhandlervirksomhet, bilfinans, verksteddrift og eiendomsvirksomhet. Selskapet har ca. 17 milliarder i omsetning og 2 500 medarbeidere. Hovedkontoret ligger i Lørenskog kommune.