Ansvarlig Digital Tjenestekatalog

Publisert
Oslo
Ansettelsesform
fast
Søk nå

Stillingsopplysninger

Publisert
Referanse
187477
Arbeidssted
Oslo
Ansettelsesform
fast
Sektor
Privat
Kontaktperson
Robert Larsen
Telefonnummer
+4794878163
E-post
robert.larsen@dfind.no
Søknadsfrist
Snarest
Søk nå

Har du noen gang tenkt over hvor mye teknologi som inngår i din handletur på REMA 1000? Vi i REMA 1000 jobber kontinuerlig for å sikre at kjøpmannen og butikkansatte har sikre og tilgjengelige digitale løsninger som bidrar til gode kundeopplevelser hos oss. I rollen som Ansvarlig Digital Tjenestekatalog vil du ha hovedansvaret for utvikling, forvaltning og ajourhold av vår omfattende tjenestekatalog i ServiceNow. Denne tjenestkatalogen er helt sentral i vår videre digitalisering. 

Vi søker nå en medarbeider som ønsker å være med på reisen vår videre. Du vil utgjøre en sentral rolle innenfor Digitalisering og IT, en enhet med ansvar for utvikling av våre basis IT-tjenester og teknologiplattformer, både mot våre butikker, våre interne sluttbrukere og våre samarbeidspartnere. REMA IT er en liten og fleksibel IT-avdeling, med høy andel av tjenesteutsetting. Vi har de siste årene hatt en spennende skyreise, og vi har i dag en stor andel av våre digitale tjenester på moderne plattformer. I denne reisen har vi gradvis tatt over mer ansvar for den overordnede styringen av driften, men har fortsatt tjenesteutsatt mye av den operative utførelsen. Vi har i den forbindelse bygd opp kompetanse internt, og vi ønsker nå å ytterligere forsterke profesjonaliseringen av faget internt.

Stillingen vil jobbe tett med tjenesteansvarlige både i IT-avdelingen og i forretning, samt med økonomisjef IT og IT kontraktsansvarlig. 

Vi søker deg som er engasjert, motivert og nysgjerrig på ny teknologi og forstår viktigheten av solide plattformer for å lykkes med digitalisering. I REMA 1000 får dyktige mennesker mulighet til å vokse, utvikle seg og påvirke retningen vi går i.

ANSVARSOMRÅDER:
  • Videreutvikle Tjenestekatalogen samt forankre denne i IT og forretning
  • Bistå tjenesteeiere og -ansvarlige i REMA IT med å følge opp sine tjenester og leverandører
  • Bistå Økonomisjef IT i å etablere gode modeller og rutiner for fakturering, fordeling og allokeringsnøkler for IT kostnader
  • Bistå IT Kontraktsansvarlig i å ajourholde kontrakter
ØNSKET BAKGRUNN:
  • Høyere utdannelse innen IT og/eller økonomi
  • God forståelse av IT og teknologi samt høy interesse i dette 
  • God forståelse av økonomi 
  • 3-5 års relevant arbeidserfaring
  • Erfaring fra leverandørstyring, og erfaring med Power BI og Service Now synes vi er positivt
PERSONLIGE EGENSKAPER:
  • Nysgjerrig og lærevillig
  • Analytisk 
  • Pragmatisk og problemløsende
  • Selvgående, strukturert og detaljorientert
  • God prosessforståelse
  • God på kommunikasjon og samarbeid, samt være glad å jobbe i team
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk 

  

For oss i REMA 1000 er kunden sentral i alt vi gjør og er vår øverste sjef. Vi jobber i sentrale og moderne lokaler på Ensjø hvor vi har eget treningsstudio til disposisjon. Gode lunsjordninger i kombinasjon med en super kaffebar gjør at vi koser oss også i pausene. Vår fleksible arbeidstid gjør det mulig for den enkelte å styre arbeidshverdagen etter egne behov og ønsker. Vi er en sosial gjeng og liker å gjøre ting sammen, både på IT og med hele selskapet. 

Dersom du har lyst til å bidra inn i en sterk merkevare som er preget av høyt tempo, lite byråkrati og høye ambisjoner vil vi gjerne høre fra deg! Kontakt våre rådgivere i Dfind, Robert Larsen og Ørjan Gamst på hhv. 948 78 163 / 957 29 725 eller på epost robert.larsen@dfind.no/orjan.gamst@dfind.no

Søknader behandles fortløpende.

REMA 1000 eies 100% av Reitangruppen. Selskapet er Norges ledende dagligvarekjede og en av landets sterkeste merkevarer. Siden 1979 har REMA 1000 tilbudt kunder over hele landet et godt valgt utvalg av dagligvarer av god kvalitet til de laveste prisene. REMA 1000 i Norge består av et hovedkontor i Oslo, samt tolv regionskontorer og seks distribunaler. Hovedkontorets oppgaver omfatter felles markedsføring og innkjøp, økonomi og IT, samt drift, etablering og sentrale støttefunksjoner. Regionskontorene er servicekontorer for butikkene i regionen, og tar seg av regional markedsføring og etablering av nye butikker i sitt område.