Teknisk support

Publisert:
08.07.2019
Sted:
Oslo
Kategori:
IT, Teknologi og Telecom
Varighet:
Fast
Søknadsfrist:
04.08.2019
Vi opplever sterk vekst og ser nå etter ytterligere to supportkonsulenter for å styrke vår IT-avdeling. I denne rollen vil du jobbe tett på våre kunder for å sikre gode leveranser, gode kundeopplevelser og sømløse integrasjoner. Du har gjerne erfaring fra LMS-systemer fra tidligere, men det viktigste er at du er lærevillig og nysgjerrig. Nyutdannede med interesse for feltet oppfordres også til å søke

Arbeidsoppgaver
  • Kundesupport i samarbeid med rådgivere og utviklere
  • Utarbeidelse av løsningsdokumentasjon
  • SLA-rapportering
  • Oppsett av integrasjoner mot andre systemer
  • Identifisere og adressere tekniske problemer
  • Arbeide med kontinuerlig forbedring
Vi ser etter deg som:
  • Har relevant høyere utdanndelse og/eller arbeidserfaring
  • Er teknisk interessert og er en god problemløser
  • Er Serviceorientert, har gode kommunikasjonsegenskaper og mestrer norsk og engelsk som arbeidsspråk
Hos Dossier får du:
  • Kompetente kolleger som vil hjelpe deg å skape din gode jobbhverdag
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Lyse og moderne kontorer sentralt i Oslo
Høres dette ut som noe for deg? Ta kontakt med Lars Frøyland i Dfind for mer informasjon.

Dossier Solutions er Norges største softwareleverandør av talent management og strategisk kompetanseledelse. Selskapet er en norsk gründersuksess med avdelingskontorer i København, London og San Francisco. Dossiers over 30 ansatte leverer tekniske systemer og tjenester til kompetansebedrifter innen fagfeltet HR og ledelse. Produktene og tjenestene brukes daglig av 300 bedrifter og har særlig fotfeste innen offentlig forvaltning, helse og luftfart.